2012-12-01
Baigtas kurti strateginio valdymo mokomasis žaidimas BeSTrain
Baigtas kurti strateginio valdymo mokomasis žaidimas BeSTrain pagal Leonardo da Vinči programos projektą „BeSTrain: Verslo strategijos vystymo mokymai.

Žaidimo koncepcija
Žaidėjas yra pagrindinis personažas – naujas paskirtas įmonės vadovas. Žaidėjas
žaidimo metu turi priimti tam tikrus, jo nuomone teisingus, sprendimus. Kiekvienoje
situacijoje žaidėjas turės pasirinkti nuo 7 iki 12 kartų. Kiekviename pasirinkime žaidėjas
turės daugiau nei vieną pasirinkimo variantą. Kiekvienas atsakymas bus įvertinamas tam
tikra taškų suma: teisingiausias atsakymas – 3 taškai, iš dalies teisingas atsakymas – 1
taškas, neteisingas atsakymas – 0 taškų. Žaidimo pabaigoje žaidėjo surinkit taškai
susumuojami ir pateikiami žaidėjui. Geriausių žaidėjo rezultatai išsaugomi.

Žaidimą galite išbandyti čia: www.apix.lt/projects/bestrain
arba projekto svetainėje: www.bestrain.eu/playgame



BeSTrain - Verslo strategijos vystymo mokomasis žaidimas
BeSTrain - Verslo strategijos vystymo mokomasis žaidimas
BeSTrain - Verslo strategijos vystymo mokomasis žaidimas
BeSTrain - Verslo strategijos vystymo mokomasis žaidimas
BeSTrain - Verslo strategijos vystymo mokomasis žaidimas
BeSTrain - Verslo strategijos vystymo mokomasis žaidimas
BeSTrain - Verslo strategijos vystymo mokomasis žaidimas
BeSTrain - Verslo strategijos vystymo mokomasis žaidimas

Visos naujienos >>
Visos naujienos >>